sâmbătă, 6 iunie 2009

Clisura Dunarii

Am fost la o nunta la Craiova si am mers pe Clisura Dunarii, adica Oravita-Bazias-Moldova Noua-Orsova-Craiova.
Pozele sunt de pe drum.
O broasca in mijlocul soselei. Ana a ajutat-o sa treaca fara sa fie calcata de masini.
From Drum clisura

Eu si capul lui Decebal pe fundal.
From Drum clisura

Podul de la Mraconia. La 100 de metri de capul lui Decebal.
From Drum clisura

Daca urmati drumul din stanga soselei (nu se vede in poza) se poate ajunge la Lacul Mraconia, mai nou si ceva ministatiune.
De la Mraconia exista traseu peste padure pana la Berzasca (CS), pe la Bigar (sat cehesc in varful muntelui), desi nu e nici foarte usor, nici lipsit de pericole. Respectiv marea mea teama .. vipera cu corn.
Drumul e bun doar pe portiunea din Caras-Severin, in Mehedinti se lucreaza, dar e circulabil.

2 comentarii:

  1. Oravita-Bazias-Moldova Noua-Orsova-Craiova??

    poate Moravita-Serbia-Socol-Bazias-Moldova Noua-Orsova-Craiova!

    RăspundețiȘtergere
  2. exista si varianta care o spui tu, daca vii din timisoara.
    dar exista si varianta mea, mai ales ca eu locuiesc in Oravita, Caras-Serverin, la vreo 60 de km de Moravita, care e in Timis.

    RăspundețiȘtergere