marți, 26 mai 2009

Bocanci

Profitand de faptul ca am fost la o nunta la Timisoara, am fost ca tot provincialul la Mall, deci si la Ascent. Unde am prins reducere la bocanci si am achizitionat o pereche.



Salomon Traxion GTX.
Piele suede, talpa vibram, brant Ortholyte, gore-tex, tot tacamul.
Saptamana trecuta am fost cu ei pe deal.
Impresii dupa prima purtare:
Deosebit de comozi, avand in vedere ca folosesc all day doar pantofi si sandale.
Mult mai comozi decat perechea de bocanci luati in iarna de la Leonardo.
Nu se simt pietrele sub talpa, iar mersul este foarte lejer.
Cei care merg mult incaltati in pantofi, stiu senzatia de picior de fier care apare atunci cand incalti o pereche de bocanci. De aceasta data nu a existat asa ceva.
Cam astea sunt impresiile dupa prima purtare. Revin dupa ce ii folosesc mai serios.

3 comentarii:

  1. Sant draguti...Acum depinde si cat ai dat pe ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. 330 lei la reducere. pretul initial a fost 490 lei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Le lipseste bordura de cauciuc.ce nu lasa apa sa intre chiar asa de usor,in plus sistemul de prindere a siretului este unul care va ceda primul. In rest sunt OK. Sa-i folosesti sanatos

    RăspundețiȘtergere